Հերթական դժգոհությունը` KFC-ի հետ կապված: Tik Tok -յան բլոգերմերից մեկն իր էջում տեսանյութ է տարածել, որում պատմում է KFC սննդի ցանղի վերաբերյալ ունեցած իր դժգոհությունը: Նա նախ նշում է սպասարկման վատ որակի մասին, որը արդեն իսկ նկատել է հեռախոսազանգի միջոցով, ապ շարունակում ներկայացնել իր դժգոհությունը:
Նրա խոսքով` հեռախոսավարուհին զանգի ընթացքում փորձում էր ամեն ինչ անել, որպեսզի իրենք հրաժարվեն պատվիրելուց:
Բանն այն է, որ հեռախոսավարուհին նշում է, որ 2 ժամից պատվերը նոր պատրաստ կլինի և այնուհետև հեռախոսն անջատում:
Ըստ բլոգերների` իրենք հրաժարվում են այլևս օգտվել KFC-ից և նշում, որ Մոսկովյան կետի աշխատողը «ցրում է» հաճախորդներին: