Ձեր գովազդն այստեղ

Մինչև IDBank-ը` լայն ժպիտով «Շնորհակալության օր» է հայտարարում, ֆեյսբուքում տվյալ բանկին «գող ու խաբեբա» են անվանում

  • Feb 28, 2025

Վերջին շրջանում ֆեյսբուք սոցիալական ցանցի միջոցով շատերն են իրենց բողոքի ձայնը բարձրացնում ու ներկայացնում խնդիրը` այս կամ որևէ կազմակերպության, ընկերության: Բացառություն չեն նաև հայաստանյան բանկերը, որոնք քիչ թե շատ խնդիրներ ու անհարմարություններ են առաջացնում հաճախորդների շրջանում:

IDBank -ը ևս «բողոքարկվող» բանկերի ցանկում է, ինչի մասին են վկայում հաճախորդների քննադատական մեկնաբանությունները, դժգոհություններն ու պատմությունները, որոնք հաստատում են հետևյալը` ԱյԴի բանկը, մեղմ ասած, չի փայլում իր իդեալական սպասարկումով:

Սակայն, կարծես թե, այս ամենն այնքան էլ ցանկալի ու անհրաժեշտ չէ նկատել բանկի կողմից: Փոխարենը նախապատվությունը տրվում է ցուցադրական կողմի ապահովմանը:

Երեկ IDBank-ը հաճախորդների համար շնորհակալության օր էր կազմակերպել, շահումներ ու նվերներ նախատեսել բանկի հաճախորդներին ու շնորհակալություն հայտնել նրանց: Հետաքրքիր է` երեկ ու առհասարակ, վերջին շրջանում, հաճախորդներից քա՞նիսն էին իրենց շնորհակալությունն ասել գոնե միջին սպասարկման համար:

Թերևս մեր կարևոր խորհուրդը բանկին, ու մասնավորապես`որակի ապահովման բաժնին, Ձեր փոխարեն շնորհակալության օր հայտարարելուց բացի նաև «ներողության օր» կհայտարարեինք, որովհետև, ինչպես երևում է` երկրորդ դեպքի անհրաժեշտությունն առավել է:

Դե իսկ ստորև ներկայացված մեկնաբանությունները, որոնք վերցվել են Ձեր վերջին 2 հրապարակումից, փաստում են, որ բացի «ներողության օր» հայտարարելուց, չի խանգարի նաև «վստահության օր» հայտարարելը, որը, ինչպես երևում է, ամենաշատն է կասկածի տակ:

Մեկնաբանություն

Որոնում