Լրահոս
16 Հուլիս 2025
192 դիտում
16 Հուլիս 2025
287 դիտում
16 Հուլիս 2025
263 դիտում
16 Հուլիս 2025
350 դիտում
16 Հուլիս 2025
470 դիտում
16 Հուլիս 2025
647 դիտում
16 Հուլիս 2025
491 դիտում
16 Հուլիս 2025
1787 դիտում
15 Հուլիս 2025
730 դիտում
15 Հուլիս 2025
1557 դիտում
Ամենաընթերցվածները
2 Հուլիս 2025
19329 դիտում
30 Հունիս 2025
13049 դիտում
16 Հունիս 2025
12141 դիտում
14 Հունիս 2025
11939 դիտում
14 Հունիս 2025
11845 դիտում
«Համարյա գոմ». Նելլի Ավետիսյանը՝ Իդրամ ծառայության մասին
30 Հունիս 2025
/
1096 դիտում


StarNews.am-ը պարբերաբար անդրադառնում է՝ հայկական բանկերի և նրանց իրականացրած սպասարկման վերաբերյալ, շահառուների բողոքներին ու խնդիրներին։
Ֆեյսբուքյան օգտատեր Նելլի Ավետիսյանը գրում է.
«Ուրեմն, ID քարտս կորցրել եմ, ֆոտո չունեմ, հերթս սեպտեմբերին է գալու:
Idram Payment System-ը որոշել է, որ ինձ անվտանգությունից ելնելով պետքա բլոկի, նորից իդենտիֆիկացնի, բայց ես ID-իս կորցրել եմ։
Ու այստեղ սկսվում է բյուրոկրատիան… ու ես չեմ կարողանում շտապ կատարել գործարքս, որովհետև իդրամը փաստորեն կոլխոզա, որ առանց հիմնավորման բլոկելա հերիք չի, չի էլ կարողանում օպերատիվ իդենտիֆիկացնի:
Համարյա գոմ».- նշել է օգտատերը։