«Համարյա գոմ». Նելլի Ավետիսյանը՝ Իդրամ ծառայության մասին

StarNews.am-ը պարբերաբար անդրադառնում է՝ հայկական բանկերի և նրանց իրականացրած սպասարկման վերաբերյալ, շահառուների բողոքներին ու խնդիրներին։

Ֆեյսբուքյան օգտատեր Նելլի Ավետիսյանը գրում է. 

«Ուրեմն, ID քարտս կորցրել եմ, ֆոտո չունեմ, հերթս սեպտեմբերին է գալու:

Idram Payment System-ը որոշել է, որ ինձ անվտանգությունից ելնելով պետքա բլոկի, նորից իդենտիֆիկացնի, բայց ես ID-իս կորցրել եմ։

Ու այստեղ սկսվում է բյուրոկրատիան… ու ես չեմ կարողանում շտապ կատարել գործարքս, որովհետև իդրամը փաստորեն կոլխոզա, որ առանց հիմնավորման բլոկելա հերիք չի, չի էլ կարողանում օպերատիվ իդենտիֆիկացնի:

Համարյա գոմ».- նշել է օգտատերը։